Reklamace - Výměna - Vrácení

Věříme, že základem kvalitního internetového obchodu je jedinečný přístup, kvalitní zákaznický servis a hladký průběh vyřizování objednávek. Po odeslání balíčku to pro nás ovšem nekončí. Necháváme si záležet také na kvalitním poprodejním servisu a bezproblémové reklamaci nebo výměně.

   Jak postupovat při vrácení nebo výměně

  1. Stáhněte si formulář pro vrácení nebo výměnu. Najdete jej ve spodní části této stránky.
  2. Ve formuláři vyplňte všechny údaje a zvolte, zda máte zájem produkt vrátit ve 14 d. lhůtě nebo jej chcete jen vyměnit. Máte-li zájem o výměnu, nezapomeňte uvést, o jaký náhradní produkt máte zájem.
  3. Dokument nám zašlete spolu s produktem zpět na adresu Citystorm.cz, Mlynská 312/16, 92522 Veľké Uľany. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
  4. Po přijetí produktu bude Vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě. O vybavení Vás budeme informovat mailem.

   Jak postupovat při reklamaci

  1. Stáhněte si reklamační formulář a přečtěte si reklamační řád. Dokumenty také naleznete ve spodní části této stránky.
  2. Ve formuláři popište závadu a jak se projevuje. Popište také jaká forma řešení by vám vyhovovala nejvíce.
  3. Dokument nám zašlete spolu s reklamovaným produktem zpět na adresu Citystorm.cz, Mlynská 312/16, 92522 Veľké Uľany. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
  4. Po přijetí produktu bude Vaše žádost posunuta na reklamační oddělení a o dalším postupu vás budeme průběžně informovat. Všechny požadavky se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném čase.

 

   Soubory ke stažení:

Reklamační řád - Citystorm.cz

Reklamační formulář - Citystorm.cz

Vzor pro odstoupení od smlouvy/výměnu zboží - Citystorm.cz