Reklamace - Výměna - Vrácení
Věříme, že základem kvalitního internetového obchodu je jedinečný přístup, kvalitní zákaznický servis a hladký průběh vyřizování objednávek. Po odeslání balíčku to pro nás ovšem nekončí. Necháváme si záležet také na kvalitním poprodejním servisu a bezproblémové reklamaci nebo výměně.
Jak postupovat při vrácení nebo výměně
- Stáhněte si formulář pro vrácení nebo výměnu. Najdete jej ve spodní části této stránky.
- Ve formuláři vyplňte všechny údaje a zvolte, zda máte zájem produkt vrátit ve 14 d. lhůtě nebo jej chcete jen vyměnit. Máte-li zájem o výměnu, nezapomeňte uvést, o jaký náhradní produkt máte zájem.
- Dokument nám zašlete spolu s produktem zpět na adresu Citystorm.cz, Mlynská 312/16, 92522 Veľké Uľany. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
- Po přijetí produktu bude Vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě. O vybavení Vás budeme informovat mailem.
Jak postupovat při reklamaci
- Stáhněte si reklamační formulář a přečtěte si reklamační řád. Dokumenty také naleznete ve spodní části této stránky.
- Ve formuláři popište závadu a jak se projevuje. Popište také jaká forma řešení by vám vyhovovala nejvíce.
- Dokument nám zašlete spolu s reklamovaným produktem zpět na adresu Citystorm.cz, Mlynská 312/16, 92522 Veľké Uľany. Produkty doporučujeme zasílat doporučeně, pro případ ztráty balíku.
- Po přijetí produktu bude Vaše žádost posunuta na reklamační oddělení a o dalším postupu vás budeme průběžně informovat. Všechny požadavky se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném čase.
Soubory ke stažení:
Reklamační formulář - Citystorm.cz
Vzor pro odstoupení od smlouvy/výměnu zboží - Citystorm.cz